bra dag, bestämmer jag

alla dagar är bra tills de blir dåliga dagar, och blir de inte det så är de bra. därför, mina vänner, är detta en bra dag! om 37 minuter blir den ännu bättre, då jag ska driva iväg med Sara till stan. yay. och sen kommer tora, vilket också är yayigt! nu har jag dock lite tid att spenderat med att lyssna på musik och fördriva tiden (vänta, vadå konstig mening). två minuter har nu gått! weeee. hur hände det? var väl i slutet på den första minuten och början på den andra minuten, eller alltså den tredje minuten. på det sättet är klockor ganska random. man skulle ha en sekundvisare på datorn! nej vad stressande förresten. *ta tillbaka* tänk vad mycket oftare man skulle titta på klockan på lektionerna om man faktiskt kunde se sekunderna gå! och nu ska jag sluta pladdra, tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0