folk är galna och jag är glad

här är det lördag, och det är det väl där du är också kan jag gissa. om det inte hunnit bli söndag, måndag eller någon annan random veckodag. men iallafall så har jag pratat lite med onna på skype men nu är hon och fikar så jag gör det ej. och Hannah svarar inte när jag försöker väcka henne vilket jag gjort i en och en halv timme nu! *growl* ajaaa. jag kikade mest in för att delge mig av lite citat.

erik dissar tatiana #1: hon är en hemlig kgb(eller vad det var)-agent som är ute efter att förstöra för sverige!
#2(till vår idrottslärare): jo, hon är lite muppig...

#3: nazziana! (lååågt, I know, men jävligt fyndigt.)

sara gnäller: jag vill ha energi! jag vill ha kaffe!
jag: vill du ha en kaka?
sara: nej jag hatar kakor! jag vill baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0