I was five and he was six, we rode horses made of sticks

ifall ni minns (och läste) var det ljudteknik jag skulle ha. och väntade på i fyra timmar. men! believe it or not, jag blev ombedd att gå från lektionen för att den inte gav mig något. tack då. jag ville vara där och lyssna iallafall, men det fick jag inte. så det var bara att vänta en timme till. tack.

Sedan var det dags för skrivargrupp, eller skrivande fika på marthas. sjukt trevligt (och gooottt) och alla skrev väldigt intressant. själv skrev jag mest helt random saker, och lyssnade på folk. ...tills jag inser att folket innefattar Caroline. så mitt i dikten står det "Karolin fucking otochan, det här händer inte". (vet ni en bra sak? jag stavade hennes namn helt åt helvete. dååå kan hon inte googla fram det, och tycka jag är helt störd. men det blir ju lite hemskt om hon nu lyckas. jag ska stava lite mer fel. så. nu är inget rätt.) jag blev också jättetrött vilket satt i under idolet. och nu ska jag duscha och sova, fast först en fin dialog. jag fick senare veta varför det spårade ur som det gjorde, men ni får se det som det var...
mamma: jag hittade henne på nätet sa jag det? Tatiana alltså, och skolan hon undervisar på.
sara: jag känner en som heter kvarnström nu.
vi:?
sara: så fråga tatiana om hon har en systerdotter eller nåt som heter matilda kvarnström.
vi:???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0