if you love me, won´t you let me know?

hai!
denna tisdag började med frukosttalkande med Onna, vilket var lika underhållande som alltid. jag hade sen historia och matte, vilket var lika fail som det låter, och så även kultur och idehistorian. hade sen gitarr där jag spelade imagine (:D) och sen sång där jag jsöng coldplay och adele. för att elisabeth är ganska awesome ändå.:D åkte hem, gick vilse i trädgården till Hannahs allmänna glädje och uppgivenhet, läste och tittade på idol. nu ska jag snart sova när jag har läst lite till och filosoferat om stilar med Hannah. detta ämne tar aldrig slut, för det finns ju ingenting att göra åt det. ge mig en stylist någon?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0