next thing, we´re touching

fredag! allmänt yay-ness!:D igår var också lite yayness, då jag umgicks lite mer med min kära mor. vi gick ut med Lukas och åt sin mikropannkakor vid nio på kvällen. för att vi kan.:D efter detta hade jag ett yberfint samtal med älskling, som blev liiite för långt vilket resulterade i att jag gick och la mig vid elva. bör man inte göra.:) men idag ska bli en aaawesome dag, om jag så ska behöva...eh, någonting!:D och det är som för mycket sol, säger kelly. min favoritrad, var det, utan någon speciell anledning. bara att jag gillar den. hon ska släppa ett nytt album den 24:e! och evanescence den 11:e! jag är excited som få.:D och nu sjunger annika en av sina bästa låtar ever. jag älskar den, och nej det här var inge vidare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0