nu tycker jag att jag kan få en kram idag!

mycket bra dag, eller det blev väl det. i skolan var det ganska intetsägande. vi var på historiska museet där jag outshinade alla i antikkunskaper och hade hemsk matte b. bläää. men sen gick jag och fikade med sara, som var hemma när jag kom (:o), och vi pratade om allt möjligt. jag mår sjukt bra när jag är med henne och hon förstår så himla mycket! rubriken är sagd av henne för övrigt. hur fint? :) nu är det till att läsa nytt kapitel i yet another harry potter movie parody (<333), äta när pappa har handlat och lagat och sen se idol i lund om pappa vill se det med mig vilket man ju aldrig vet.;) men hoppas kan man ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0