saker jag vill göra men bara inte gör för jag är så sämst

-messa tora och fråga om hon vill komma hit fredag/lördag kväll eller nästa vecka eller whatnot. (anges, don´t feel left out, you´re not. but I could ask you, and besides your life is chaos isn´t it?)
-fråga skrivargruppfolket om vi inte kunde umgås någon gång utanför skrivandet eftersom vi har så sjukt kul tillsammans.
-fråga linnsie när jag ska åka till göteborg.(detta borde jag faktiskt göra)
-försöka umgås med någon i klassen på fritiden.
-skaffa mig fler hobbys. seriöst.
-ta kontakten med olika blinnafolk som jag totalt har ignorerat de senaste typ åren men som är jättetrevliga.
-få mer liv. för snart kvävs jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, you bet your ass it is....

2011-09-16 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0