who was that girl, I know for sure it wasn´t me!

allmänt bra dag som ni nog gissar efter hur mitt liv är these days (undantag: skolsituation). jag har på den bra dagen varit med sara och fikat i stadsparken där jag åt en meeegagod sockerbulle och det var varmt som attan och hans väldigt mystiska små bananer. ingen vet varför han har bananer. ingen. annars har jag ätit mat, läst fanfics, pratat med en sjuk och oerhört söt Hannah, sjungit för lite mellan varven, stört mig på ljudteknikgrupper jag inte fattar hur man ens försöker fatta och typ...äsch ni vet ju att jag gör sådär lite varje dag.;) jag har helt ärligt ingen lust att blogga, över huvudtaget, så varför gör jag det...? dagens fråga och sådär. nejmen godnatt allihop så ses vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0