you´ll go back to her and I´ll go back to black

nu är det nästan lite synd att det där inte är ett dugg sant, för det var så oerhört kul! men nu har ju Hannah inget (kvinnligt) x och jag har inte för avsikt att gå tillbaka till någon dryg människa som förresten enligt mig fyller år om tio dagar kom jag på nu. för idag är det första september så om...tre timmar typ borde det avgå ett tåg mot scotland! fast...näääeee. men det är min första tanke i ämnet. och snart som fan ska jag åka till skolan och ha gemu och allt möjligt i mitt megasataniska hår som jag inte orkade tvätta igår. det var länge sedan jag bloggade om mitt hår, kände jag. det kräver ju sin egna lilla bloggquot. för det är ju så oerhört monstruöst spännande. jag borde gå snart. jag vill itne gååå! jag har ingen lust. ingen lust alls. ofta sara gick upp nu? när börjar hon egentligen? sen när har de sovmorgnar på lel egentligen? på lel ska man ju aldrig få något okay alls i sitt schema tycker jag. jag ska ju alltid vara awesomeare än lel! de ska lära sig mer, vi ska ha det lättare. detta är jordens eviga lag! och jag borde verkligen gå! taxin går om...8 minuter. men orka alltsåå. istället ska jag lyssna på miss lee när hon sjunger om pease & love. jag ska skriva en låt om malmöfestivalen. som jag drömde om inatt tror jag? :o skulle se nåt band där och Hannah blev jättearg på mig för att jag stängt av min telefon när det var nåt viktigt som hände. hon hade ringt 78 gånger. detta hade jag helt glömt bort! tänk vad jag känade på att inte gå än eller hur? 6 minuter. emma du är sämst som inte går men det vet du nog redan. sämstigast i världen. så nu ska jag bannemig göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0