am I supposed to apologize?

jag är så jävla innerligt trött på mänskligheten. att man inte kan vara glad för det är för svårt, ledsen för det är för offerigt eller arg för man måste vara säker. man är aldrig säker. världen är subjektiv och jag klarar inte av det. jag vill bara få ett facit, få veta om jag är helt fel på det eller om jag förstår något. alla är partiska, alla har rätt men någon måste ju ha fel eller? hur fan ska man veta? och idag är det valborg, gå och fucking häng dig valborg du är inte önskad. nu ska jag orka två timmar sen åka till jolanta sen åka hem och stirra I dunno. vet ni vad som stör mig? jag skulle bli så jävla förbannad om någon annan skrev det här inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0