and I heard your voice, as clear as day

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men det har regnat fint idag. Jag var i detta regn och fikade med Maria, deeptalkade och sjöng somebody that I used to know och some die young lite överallt. sen åkte jag också och såg lundaspexarnas spex (vad annars, lundaspexarnas...gudstjänst? det var det första jag kom på...eh whatever) med mor. där fick vi i oss blivande lassiker som "du ska inte tro det blir världskrig, ifall inte någon sätter fart" och annat fint. de hade sångskills, spexarna. det vill jag lova. men nu är jag mest trött som en anka och orkar inte ha flera timmars existens till innan sömn. lät ju muntert!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0