and it is easter in the town

det börjar bli påsk på allvar och jag sitter bakom mitt hår och längtar efter påskägg och solsken medans Emmy the great sjunger om just påsken. ikväll kommer onna, vilket är awesome! då ska jag få tyst på tystnaden! den blir bara värre nemligen, men det får vara så. acceptans är min bästa vän och sådär.

Vad ska jag mer häva ur mig idag tro? känner för och bblogga, men vet inte riktigt om vad. Emmy säger nu, eller ska säga, att det inte finns några spöken vilket är hennes motivering för att Jesus aldrig kom tillbaka till livet. ganska vettigt om jag får säga det. nej veten ni vad, jag har inte så mycket att komma med här i min kära blogg så vi hörs antingen när onna åkt eller någon gång innan det!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0