and there´s a happy ending every single day

vispen: tack.<33 dina kommentarer gör min dag.

idag har varit en skitdag. rent ut sagt förjävlig. Jolanta-samtalet var bra, för jag fick leka hobby-psykolog och "var tyst fast jag pratade". men annars låg jag mest och låg. men sen löste jag det hela med pizza, pang prego, choklad och cola. because I´m worth it (och för att den dåliga saknaden nu har blivit bra saknad :D fast jag fick en hjärtatack innan men det var fiiint). men ja nu så ska jag gå igen, godnatt kära ni!


Kommentarer
Postat av: vispen

Jag har också haft några dåliga dagar nu men det kommer bättre tiden, hoppas jag:) Åh det var jättelänge sen jag åt pizza senast, vilken sort åt du? och vad åt du för choklad? Du verkar äta det ofta så du kanske har koll på om det har kommit någon ny smak som du gillar:) Kram

2012-04-04 @ 10:37:44
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0