growing up, slowly

jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen. Det är en konstig känsla, för jag brukar ofta veta ungefär vad mitt blogginlägg ska innehålla när det börjar. Men ja jag hade ensemble, det var väl fint och sånt typ säger vi men jag spelar gitarr som en gudinna av nåt slag. xD

sen hade vi historia (Emma tycker mycket om bestämda platser, det är fina grejer det, så hon är lite mycket bitter över att de helt plötsligt inte finns längre...mer bestämda historiaplatser till mig tack! lång parantes, jaaa.) och engelska där jag mest flummade med Herman och Elin och Linus (konstig mening men det makade sense i mitt huvud) istället för att jobba. Jag hade också samtal med läraren och hon hade samtalet på engelska med mig! yaaay!

Efter detta var det lunch, och jag insåg någonstans där att den här dagen, rent känslomessigt, var slut. fint sätt att uttrycka det på. xD så jag gick till arbetsrummet och pluggade (faktiskt!!) och sen hade jag spanska och kom hem. Här har jag lagat lax (jag är bäst på att laga lax, alltså.) och lärt mig sannolikhetslära bara lite för sent. men imorgon...då jävlar. I tell you. då skare bli glädje av och hör sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0