just not in a good place, is all

påsklov. what´s the deal? det är ju bara mer osäkerhet och tomma dagar och paranoia of doom. Jag har knappt insett hur paranoid och osäker jag är förut. Så fort jag smsar med någon, till exempel, känner jag mig skyldig för att jag fortsätter svara. det är konstigt. det mesta är egentligen konstigt. och att man får glada nyheter som är ledsna fast näe fast jo fase fuckifIknow, och att saker plötsligt blir på riktigt bara sådär utan vidare fast man förträngt dem som fan. usch, jag vill bara ha lite glädje god damn it. men jag fick lite sådan igår faktiskt, när jag såg så som i himlen med allrakärastesyster som också hade en skitdag. men hon var underhållande ändå såklart. <3

citat:
Sara: Där är ju hon han ska gifta sig med!
jag: vaaa?
s: eller åka och cyckla. nåt ska de göra.

daniel: Lena...(överdrivet dramatiskt)
sara(världens finaste dialekt jag inte kan återge i skrift, eh, obviously): jag är gammal och sjuk!

ja, nu ska jag gå iväg från denna blogg antar jag typ eller nåt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0