känslor blir gamla så fort nu för tiden

vaknar, känner mig stark och hoppfull inför dagen
har frukosttalk vilket blir mycket fint
fuckar up tidningsprojektet massa
känner mig fortfarande massa stark
får höra att jag möjligen kan få vg i matte b, så jävla crazy
går till lunch
är en dum, korkad, efterbliven masochist
känner mig...mindre stark
håller ihop
äter, faktiskt
har svenska
fuckar inte up tidningsprojektet lika mycket tror jag
ska se film från konserten sen av någon mindre relevant anledning
ska sen ha gitarr, fml-varning på det
ska sen också ha sång
ska känna mig stark
ska vara stark
ska träna upp självdiciplin
men just nu känner jag mig mest ensam
så kan det va
aja, nu ska jag sluta blogga, hejdå eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0