like a gang boss! (är det särskrivet? det måste jag kolla upp!)

nejmen hejsan!
Tro det eller ej, men jag har haft en fantastisk dag. Jag gick först iväg med lilla Agnes till stan. vi gick mest omkring, köpte godis (Agnes) och köpte kaffe (agnes). rubriken orkar jag egentligen inte förklara. men det finns ett yrke som heter så. sanning. :D

Sen träffade jag Maria, nya ledsagaren. och jag säger bara: victoryyy! hon är helt underbar! naturbegovning på att ledsaga, sjukt trevlig och oprofesionell och inte det minsta handfallen. vi fikade och sen satt vi på en bänk och bara pratade. det var varmt (det är alltid varmt på den bänken!) och jag peppade henne för hennes date senare på kvällen. men ja sen kom jag hem, åt med familj och systerkompisar och nu är jag här. men vet ni vad? onna kommer imorgon! och det finns en mening med påsklov goddammit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hp?

2012-04-04 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0