positiva afirmationer eller bara förnekelse? ingen som vet...

det är något konstigt som händer. jag skulle faktiskt vilja sträcka mig till en referens och säga: det är för konstigt!

vad är det som är så konstigt, undrar ni? Jo, detta; min dag är riktigt bra idag! har väl inte gjort något speciellt. pang prego, mat, dialektmysterier, familj. men jag har varit på bra humör nu i flera timmar i sträck. min teori är att jag ju har lagt en mur av lördag mellan mig själv och vardagen. då får jag ju för mig att allt kommer bli bra. detta är förstås lögn och förbannad dikt (var kommer den referensen från?), men ändå liksom. ganska trevligt. imorgon blir det sångkonsert, for better and for worce, så då får vi se vad som händer (antagligen ingenting, det brukar vara så). nåja...dagens råd från mig till er: kolla vad du äter om du har sår i munnjipan. saker med tomat och apelsinjuice är no no. tydligen. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0