the glimmer of hope

oh hi!
surprise surprise: jag mår bra idag också! så kan det gå. jag har varit på habplan på synenheten, vad man nu ska ha det till, och där kommit fram till att jag är cool. det skiljer sig markant från förra året då jag mest ville hänga mig eller nåt. xD

Sen var det bara att åka till jolanta, för att sedan åka till skolan och ha sångkonsert. där umgicks jag en massa med Elin och vi hann behandla diverse mer eller mindre uttjatade ämnen och skapa mitt framtida yrke: sällskapshora. vad det är? det är när man får betalt för att roa folk. låter misstänkt likt en ledsagare, tycker jag då. men aa. xD vi gick och åt (fast jag åt inte men det är det väl ändå ingen som bryr sig om hoppas jag) och sen var det alltså konsert. jag blev inte nöjd, alls, men så kan det va så kan det va. så ja, jag mår bra. saker ordnar sig inte, egentligen, men jag känner mig ändå lite säkrare på mitt liv än innan och inte lika djupt nere. imorgon kan detta ändras och det är jag medveten om, men det tar vi då tycker ni inte?:) nu ska jag väl gå och sova tror jag, så jag orkar upp till en skoldag imorgon. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0