a day well spent...

vispen: jag ska ju skriva en sån där värdelös resension, så då får du se :)
marie: Jag har inte läst en plats i solen, eller livstid for that matter. kände att serien inte kunde bli mycket bättre efter nobells testamente, vet inte varför. men ja, då vet jag det ^^
 
så idag var det rollspelande hos brotherinlaw som var planen. men Carl dök inte upp förrän efter fyra timmar, så jag satt mest och studerade när han spelade tv-spel och syster var konstig. när grabben till slut dök upp spelade vi något spel om zombies (I made a game with zombies in it! varför kan ingen den? varför kan inte jag heller den?) och det blev lika utflippat som det brukar vara. well...jag är iriterad, så nu slutar jag blogga.

Kommentarer
Postat av: Marie

Har inte läst Livstid, men En Plats I Solen är riktigt, riktigt bra! Läs den! :D

2012-08-11 @ 11:56:14
URL: http://www.ismen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0