att släppa saker är lika svårt som att hålla fast vid dem

jag vet inte vad jag ska göra. vad jag än gör blir det ändå bara likadant; jag ger upp, vänder mig bort, för att sen vända mig tillbaka så fort du ropar. fr jag tycker fortfarande om dig, goddammit. jag bryr mig fortfarande men jag vill verkligen inte. jag vill vara casual men hur fan ska vi någonsin bli casual när allt är som det är? jag vill inte göra dig illa, ge dig mixed signals, jag vill inte men jag kan inte låta bli verkar det som. vi kan aldrig bli vänner, för vi kan inte hitta en nivå vi klarar oss på. jag vill inte vara den som gör ditt liv sämre men jag hittar inga mellanvägar och du kan inte försvinna för jag har inte styrkan att radera ut dig. att säga hejdå är inte att radera ut någon. det är att sluta bry sig, och det kan jag inte för någonstans finns ju allt det gamla kvar. jag skulle behöva en oxytosinkick som heter duga för att få bort tankarna lite. inte för att jag känner för någonting sånt. det känns overkligt. jag kanske borde ta till helgdroger för att stabilisera mig, få mig att se klarare. inte för att någon här har en aning om vad helgdroger betyder. det behöver ni inte veta heller, för detta inlägg intresserar nog ingen vidare mycket. nu tror jag att jag ska gå och lägga mig och vända mig bort från allt sådär som jag gör...

Kommentarer
Postat av: vispen

Klart att det här intresserade mig, låter som att det här gör dig ledsen ibland och frustrerad över att inte kunna vara vän med en person som tidigare bettyt oerhört mycket för dig. Det gör mig så klart ledsen att du och förmodligen även den andra personen känner såhär.
Kan inte säga annat än att jag finns här om du någon gång känner att du behöver någon att prata med. Kram

2012-08-06 @ 00:54:35
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0