come on and say you´re sorry, say you´re sorry, for the trauble that you caused. can´t you see all this love?

igår var väl en survivable dag. religion i kaffeterian och kör där jag inte kunde lyssna för det lät så hemskt och ensemble där vi sjöng och spelade och sånt mög. händelselös lunch, föreläsning om israel, sen engelska c som tydligen förbereder inför ett test man inte måste ta och som kostar 1000:-. jag har ingen direkt lust att läsa den här kursen allvarligt talat. funderar på att hoppa av. men då måste jag läsa något annat, och det ska jag inte göra (även om jag vill läsa musik och komunikation, och inte av den anledningen man tror heller). men ja, en lektion idag weee. den ska jag gå till om sex min insåg jag nu! oj bråttom!:o:o eller nä inte speciellt bråttom but whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0