jag trodde bara alltid att det skulle vara jag

ja, det här var ju en deppig rubriksak om man säger så. Men jag inte bry, för jag har haft kusinträff i västergötland och det har varit jättetrevligt faktiskt. kul att träffa en massa folk man inte träffar vanligtvis. jag skaffade mig till och med en backup-fru, i form av min kusin Linda. om 20 år, när hon är 50, ska vi gifta oss om vi inte har hittat någon annan. ganska random. men jag tycker om henne. hon är straight, vill jag tillägga, och min kusin. men aa. fullt normalt.;)
 
vad hände mer då? jag blev precenterad med "det här är min blinda kusin, Emma" (det var Henrik som sa det och han är ju nästan lika blind som jag, så) och han sa också "vad är det för djur jag dödar nu?". jag umgicks bara med random folk, jag orkar inte blogga mer och sådär men ja. godnatt.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0