nothing´s gonna change my world

men det är inte sant. allt förändras. jag älskar att tänka på vad jag vill säga till emma 2011 om emma 2012. en sån sak, som jag skulle säga mest för att jävlas, är att mitt hår luktar cigaretter. att jag suttit med vera och hennes grabb lukas i gräset och pratat och spelat musik. Vera är så söt med sin melodika. vi dissade varandra lite allmänt och jag har nu använt tre olika tempusformer i detta inlägg. jag är så bra på grammatik jao. jag är helt slut, men tänker bara på förändringar. allt kaos som dyker upp, allt det fina man inte anar. stackars emma 2011 hade inte en aning. bakom murarna i ett destruktivt förhållande ser man ingenting. det är ganska sorgligt. men nu ska jag gå lägga mig, minsann. korta inlägg ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0