pepp som en pepparmint

hejski svejski!
har inte så mycket att berätta, men tänkte ändå blogga nu innan vi rör oss in mot festivalområdet. vi har idag bara hämtat ut våra biljetter, och det av en tjej från hessleholm. sverige är aldrig långt borta.:D sen har vi gått runt här i reading (ja det stavas tydlige så) och förundrats över alla random namn skit har häromkring. en gata hette "st mary´s butt" och en pub hette "the purple turtle". the fuck is up with that? vi passerade också en stad på vägen hit med namnet "maidenhead". vi funderade en del på varför, men gav sen upp eftersom det var för obehagligt.;)
 
nu ska vi snart åka in till själva festivalen. det kommer regna crazymycket, kan jag berätta. kul, verkligen. :/ men vi får ställa in oss på regn, helt enkelt, det är inte värre än så. vi är pepp som pepparmint, som rubriken säger! weee! ;) men oj vad jag gäspar. jag är itne ens trött, jag bara gäspar. och satsradar, gör jag också. inte bra grejer emma. fyyy! okay, nu blubblar jag bara, så nu ska jag sluta yra. pappa behöver säkert jobba på datorn iallafall.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0