someone must be loving you

vispen: ja, det är klart att det gör ont att älska folk, men kärleken som sådan är ju en bra känsla. det fataade inte jag då.;)
 
jag har nu haft en mysig och väldigt varm trekvartsblindträff. alltså bara med onna och therese, och inte niklas. men vi drog in honom på ett hörn genom att ringa och sjunga den gamla four blinds-hitten "vi undrar". bra skit.;) vi lyssnade på gamla inspelningar av four blinds som underhöll oss, fikade i stan, åt glass i bjerred, sjöng litegrann och gjorde random versoner av låtar. keep searching med rysk brytning, fast car i viskad tappning och framför allt we are young enya-style! minns någon enya, mitt värmlänska alterego? inte? well fuck you!;) det var en fiin version, indeed.
 
igår åkte therese och jag och Onna begav oss till Sandy för att umgås med henne. hon lagade fabulös mat (what else is new) och vi satt till och med ute trots sandys hat mot värmen. vi spelade också in kaosversioner av imse vimse spindel (featuring Julian som "sjöng" och jag som mest skrattade) och the rose (featuring julian som hängde över sandy när hon spelade). is fabulous. jag har inte så mycket att säga om någonting, märker jag, so that´s fail.;) men ja, det är varmt, och det ska man se positivt bestämmer jag so whatcha gonna do about it.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0