varje helg är festivalhelg, woooo!

humorfestival i lund är det, så varje helg äär festivalhelg! hittills har vi bara sett en inspelning av "intresseklubben", bra skit. inte mitt favoritformat direkt, gillar det inte på engelska hller (q.i), men man måste älska de här människorna. och jag ska få se josefin och kringlan ikväll omg! nu bröt jag just mot min egen regel: blogga aldrig om vad du ska göra, för då blir det bara repetativt när du ska berätta om det flera gånger. men det här är så fabulous, så jag var tvungen att säga det. weee! jag vet inte heller vad jag har tagit. något är det tror jag. men just det, ska berätta om ett scenario jag upplevde innan idag.
 
tatiana: där går en annan som blir ledsagad, med käppen.
jag(som jag alltid gör) *gör stick salute* blind power to the people!
de: *hör, vi stannar och hälsar och jag har ingen aning om vem detta är*
tjejen: hej emma, är det bra med dig?
jag: ...?
tjejen: det är pontus och hans syster!
jag: ...what.
 
så det är inte bara som man säger. alla blinda känner fan varandra...:s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0