and it´s your birthday tomorrow, but I´m not supposed to know...

jag och highschool stalker är ett idag. och jag har inte ens hört den än. men det är ju så jävla sant. och nu menar jag inte sant som i "jag-känner-igen-mig-i-känslan"-sant, utan sant i dess bokstavliga bemärkelse. det känns sjukt, och jag begär inte att någon ska förstå. men det gör ni säkert. det där är faktiskt intressant; jag har börjat anta att ni, som i alla jag känner, ska dömma ut mig för mina känslor. varför vet jag egentligen inte men jag har en sjuklig jävla gardering. speciellt när det gäller två st relativt viktiga personer med namn på sex bokstäver (ja, de har någon gemensamt! what is this magic.)
 
men okay, idag har vi haft julbak och sånt. sara har varit mystiskare än vanligt och gjort övermånga pepparkakor. till slut fick hon damp och började yla och skratta och ha det bra. annars var det väl trevligt. hon gjorde tusen änglar, tusen katter och tusen giraffer. sa hon. inte tusen kameler, för hon fick inte köpa en tjej i egypten för mig.;) jag hade dålig grammatik ("nu får jag plats med inga fler") och mamma med ("ditt dumma fä...hund!"). nu går jag, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0