det var som långa tåg av längtan

vad är det för en konstig metafor, egentligen? vadå tåg av längtan? jag vet inte jag...men det är fredag idag, så jag bryr mig inte riktigt. jag har en lektion, igen. jag har alltid en lektion om dagen, this is ridiculous. seriöst. ska man gå i skolan ska man väl ändå gå i skolan, kan jag tycka på något sätt.
 
men igår gjorde jag det, eller ja...lite, iallafall. jag åkte också på en meningslös, men ganska trevlig roadtrip med elin. anledningen till denna fanns inte, upptäckte vi, så vi åt mat istället. jag åt papper. det smakade sallad. och nej, det var inte meningen. jag försökte bara äta en hamburgare utan att bli kladdig! men jag failade. såklart.;) på kvällen handlade jag, det var väl trevligt, och så fixade jag lite grejs inför konserten. jag är så fruktansvärt pepp. ni kommer väl vara där, hoppas jag? annars blir jag aaarg! och det trots att jag inte ens ska sjunga. det är lite konstigt på ett sätt. men det är ju liksom jag som arrangerar möget. men nu ska jag sluta yra, god förmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0