ett litet inlägg från västergötland

vadå informativ rubrik?:o men ja, jag är alltså hos farmor och typ...firar jul. Hit kom vi igår, och då gjorde vi julgodis och spelade spel och sånt trevligt med släktfolk. Idag var vi i stan (eller ja stan och stan) och sen har vi typ ätit och sånt. igår morse, innan vi åkte, fick jag dessutom mina första julklappar. Detta var...en potatismosare, en stekspade och en kastrull! Wiiihooo! Obs: jag är inte ironisk nu, utan jag blev glad på riktigt över detta. det blev ingen insatskastrull, som egentligen var det jag hade önskat mig, men den ska tydligen vara ännu bättre än en sån. Det tror det när jag ser det.
 
När det gäller den här veckans resension, så har jag verkligen lust att skriva en och vet precis vilket album jag vill resensera, men jag vet inte om det blir något av med det tyvärr. vi får se lite hur dagen går. :)
 
men, om vi inte ses innan: gothic christmas and a country new year, yall!

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen hit till världsmetropolen Ulricehamn! God jul och gott nytt år!

2012-12-23 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0