för det är bra med allting

dagen idag började klockan 11 med att mamma hade gjort scones. och sånt gör verkligen inte mamma annars. så det var extremt nice. sen nästan direkt iväg och träffa maria. vi hatade grabbar tillsammans och hon kommenterade en extremt lång rant jag hade med "alltså Emma, ibland kommer du in i sånna moments...och jag vet inte vad jag ska tillföra riktigt." det blev en del skratt åt det. men ja, det enda jag ville säga egentligen var att jag är så himla nöjd med allting här i världen. världen är fin och bra och sånt. that´s about it.:D

Kommentarer
Postat av: Queen Tiara

Åh! Precis samma dag som jag ställde mig å baka' scones xD

2012-12-28 @ 10:39:17
URL: http://queentiara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0