god förmiddag, för att vara trevlig och så

anna: ja, det kan du ha rätt i...ska upp en liten stund i februari, men det är bara en typ mellanlandning, så ingen tid att träffa någon då. Får väl organisera en ulrisehamnshelg någon gång till våren!:) och lärare är ju smarta verkligen. Jag hade en i tvåan som inte förstod att jag kunde skriva. jag tror jag förklarade fem gånger, och han hade sett mig anteckna, ändå undrade han om jag skulle läsa in svaren på provet eller göra det hemma. Till och med min smått korkade assistent fick förklara för honom. Goodness.;)
vispen: alltså, din kommentar var så jävla fin. du har rätt, jag borde sluta be om ursäkt. och jag tycker nog jag lämnar ut någon, eftersom alla vet vem jag pratar om. men du har rätt i att jag har varit extremt noggrann med att inte nämna personen vid namn. Och jag vet! det är hur bra som helst! Fast vi kan nog fastslå att han inte kommer bli min kära vid det här laget, tycker du inte? Det känns ju inte lite otroligt, och jag hoppas knappt ens på det.:)
 
men för att prata om lite annat så är det annandagen idag, och morgon för mig. vad trevligt och sånt. jag lyssnar på brandon flowers, och det var det jävligt länge sen jag gjorde. han är ändå inte så dålig som jag minns honom. intressant. han är ganska söt, fast inte så söt som jag tyckte då. han pratar lika mycket om djävulen som alltid. det gör inte jag längre! ibland bara inser jag det, och jag blir lika glad varje gång. det roliga är att jag har gjort det nu två dagar i rad. men detta är helt irelevant. nej, nu får det vara nog svamlat, hejdå.

Kommentarer
Postat av: vispen

En Ulricehamnshelg vore väl trevligt? Jag menar, jag har aldrig varit där och det är alltid kul att besöka nya ställen, oftast i alla fall, om man har något att göra och det skulle jag ju ha om jag träffade er :) Det var länge sen nu, vi får ta och styra upp något!
Ja, de som känner dig vet vem killen är men de som inte gör det gör ju inte det och därför tycker jag inte att du är utelämnande. De du har berättat det för är ju människor du litar på medan andra som råkar trycka till och läsa din blogg inte kan ha en aning om vem denna kille är. Tänk, det är kanske lite spännande för dem att läsa om någon som aldrig nämns vid namn:) Jaja, strunt i det, det där var mindre viktigt ju men ändå. Annandagen idag ja, sista juldagen, det känns lite sorgligt tycker jag, hela 363 dagar kvar tills det är jul igen.

2012-12-26 @ 20:39:09
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0