har jag sagt att jag heter Lars, och att jag skjuter alla champinjoner?

igår blev en helt underbarr dag, helt oväntat. först fika med maria, so far so good (and expected). men sen begav jag mig till malmö och vad som från början skulle bli några timmar blev en sleepover hos Marie. Det mest bloggbara är nog vårt fabulösa äventyr med onlinepizza. det tog oss...hur lång tid? en och en halv timme, tror jag? att beställa maten. varför det för? för när vi väl hade valt pizzor på en restaurang, och det tog sin tid (*host* Marie *host*), upptäckte vi att restaurangen endast erbjöd avhämtning. helt sant. sooo...det fick bli en annan restaurang. tid tog det. men vi klarade det, för vi är fucking fabulous, och det var en riktigt bra pizzeria faktiskt! dessutom är man mycket roligare när man är hungrig, upptäckte vi, och jag sa den senare halvan av rubriken (alltså "jag skjuter alla champinjoner!") och skapade diverse andra comedy-grejer (som kanske en dag blir något vettigt, ingen som vet :D). den första halvan av rubriken kom från...senare på kvällen, när vi var väldigt trötta och roade oss med namnet "lars". det var tydligen väldigt roligt. och är än.;)
 
sen, när vi slutligen somnat, vaknade vi av ett ljud som inte är av denna världen. så två förvirrade tjejer tar sig ur sängen, inser att det nog är ett brandlarm av något slag, och att de kanske borde gå ut. men de är för sega, så ljudet hinner tystna. båda är lätt panikslagna och zombieaktiga (jag mest av det andra och marie mest av det ena;) vadå fel ordning förresten?), men lyckas till slut somna om(med varierande resultat). so that´s fun. men vi avslutade med pizzafrukost och julkalender, so all is well!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0