julalov!

indeed! avslutning idag, vår sista till råga på allt. konstigt uttryck. men det var fint, folk sjöng och spelade och var duktiga. rektorn var fabulous på saxofon precis som i somras och jag och Aron försökte minnas tidigare avslutningar. Det gick väl sådär. det gick desto bättre när han skulle spela piano och orgel och annat coolt. jag sjöng bara kör, men det hade jag ingen lust med. men det gick ändå. nu misshandlar någon vår stackars gitarr. det ska man inte göra. däremot ska man lyssna på fireflight, tydligen, för det gör jag för tillfället. det var...några år sen sist. men jag gillar fan fireflight, kom jag på nu. jag inser sånt lite med jämna mellanrum. oj, jag kan inte läsa vad jag skriver. hoppas det fungerar ändå. det var också länge sen! förut kunde jag ju i princip aldrig läsa vad jag skrev här på bloggen. på tal om bloggen, så ska jag nu sluta skriva i den och läsa i den istället. för ja, nu är det dags för årets tusenpunkterslista! Wooohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0