men allvarligt sen när blev jag världens sämsta bloggare?

okay, ett riktigt inlägg om denna frdag. jag började den, som sagt, på skithumör. detta åtgärdades dock i skolan med Elin och projektarbetsplanering. då blev jag pepp som aldrig förr, typ, och det höll i sig under sånglektionen vilket såklart var awesome!
 
ikväll spelade (?) miss bennet på hemgården. banjo, skulle han spela hörde jag. men jag var inte där! duktig tjej, yes? att det berodde på att jag inte hade någon att gå dit med är skitsamma.:D så jag tittade ikapp på så mycket bättre med pappa istället, och försökte sätta en spelordning men det går verkligen inte. kan inte komma på vem som ska inleda. blah. vi har för opeppa band! jag vet inte var jag ska ta vägen! *förtvivlad* ja, godnatt då folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0