ska vi älska, ska vi älska till florence + the machine

hm, ja, så kan man ju också rubricera ett inlägg om man känner för det. jag gjorde uppenbarligen det. det är ju buddy holly som låttiteln slutar med, men sen skrev jag om den till hur jag tänkte. Inte för att jag hade tänkt hooka någon den närmaste framtiden, men ja ni fattar.
 
men nu när vi har börjat så här konstigt, kan vi ju säga något normalt kanske som att idag hade jag en lektion. den var ganska tråkig. jag åkte sen till stan med mor och köpte julklapp och fikade. detta fika var extremt gott, men det kan ha varit för att jag var så törstig att jag knappt kunde tänka och då var det ganska fabulous med veckans första cola. det var väl mitt mest spännande idag, tror jag. nu vill jag skriva musik, men jag är rädd att jag har glömt hur man gör. jag kan ju inte hålla på och få ur mig fyra låtar per år i all evighet! då blire ju inte mycket material, liksom. men det mesta jag försöker skriva blir ren skit, och nu hamnar allt i cm. förut var det am allt hamnade i, och före det dm (<3). det är ganska tråkigt, men jag vet inte vad jag ska göra åt det riktigt. jag antar att en co-writer hade behövts, men jag vet inte vem som skulle kunna skriva det som jag vill ha det. de flesta har ju en genre som de automatiskt rör sig åt, oavsett vad det är de ska göra. detta är problematiskt. nu har jag gnällt nog om det, dags att försöka lite till! Jag ska inte låta den här fina raden försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0