en liten tankeliknande sak

Viktor uttryckte sig väldigt intressant i fredags. utan den minsta anledning, vad jag såg, sa han plötsligt:
"jag hatar när folk inte säger vad de tycker om en. Det är det som är så bra med dig Emma, du säger alltid vad du tycker om alla."

min reaktion på detta var ungefär: saaayyyy whaaat? Och det är inte bara han. Både mamma, syster och Agnes håller helt med. Det som är spännande med det är att jag inte har märkt något. ingenting alls. jag kan inte minnas att jag har sagt någonting om någon någonsin, typ. En slutsats blir ju att jag måste ha gjort folk illa...och glada...helt clueless! spännande, ju. har liksom aldrig tänkt på mig själv som en sån, eller jag har väl velat göra det men inte gjort det. men det där är faktiskt väldigt fascinerande, för jag har också vid något tillfälle hört att jag kan vara typ skämtsamt elak...vilket jag inte visste om att jag hade varit. då undrar man ju om jag verkligen drev med folk eller faktiskt var elak. har också hört att jag har bråkat med folk jag inte har bråkat med, enligt mig. varför har jag ingen koll?:s världen är bland det konstigaste alltså. Börjar ju också undra vad jag kan sa sagt just i fredags som utlöste denna kommentar. det glömde jag fråga. this is confussling.

...detta var min tanke. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0