fan att det ska vara så smärtsamt att vara lycklig

positivt idag:
att pappa spelar laleh ute i köket helt oprovocerat. min pappa, liksom?:o
att kött med fett på är sjukt gott
att gemuprovet inte fuckade sig helt iallafall :)
att lite fina (om än jävligt disturbing) samtal ändå förekommit
att Iris var helt snäll mot mig innan :o
att Agnes räddar mina dagar lite hela tiden <33
att jag tittade på metaldokumentärsak med pappa nyss vilket gav mig massamycket endorfiner och sånt shit

negativt idag:
att jag är bortskämd med lycka sen igår
puppy eyes och awkwarda samtal som kan vara hintar eller bara tomma skratt
worst case scenario
att sitta och få panik hela historian och bara vilja springa för att det inte fanns någonstans jag hellre ville vara och för att det var feeeeel som fan
mitt hår (enough saiid)
att jag gnäller helt sjuka mängder!

sammanfattning: skitdag som bloggats om på gott humör. ganska awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0