free fridays for free

mycket clatchig rubrik och sådär ja absoluuut.;) Men ja det är fredag, sportlov och sånt shit. har gått på "turné" med pappa till bygghandeln vilken välkomnade mig med att spela dog days are over. Kändes verkligen så, eftersom den började precis när jag kom in. Vi åkte sen och handlade kopiösa mängder mat, köpte sibyllamat (bra att först handla mat för att sen köpa mat xD) och åt denna hemma. Har sen suttit här, läst, skrivit, familjefikat och funnits. Blivit kallad "frustrerad kalv" och sett Sara skriva en låt. "there was a christmas when I was five, I saw a rabbit in the sky" gick den. vill avsluta med en fin konversation...

pappa: Jag tänkte att man kanske skulle hitta på något imorgon.
jag: va?
mamma: va?
jag: vad ska du hitta på?
sara: vem ska hitta på något?
jag: pappa.
sara: va, ska han hitta på något?
mamma: vad ska du hitta på?
sara: ska vi hitta på något eller ska du hitta på något?
mamma: vilken tid hade du tänkt dig?
jag: är vi inkluderade?
pappa: får jag säga något eller?
mamma: när? vilken aktivitet? ska du åka och göra något eller ska vi göra något tillsammans eller ska du sitta nere vid din dator och hitta på något?
pappa: ...ja, kanske det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0