hur ska det gå för korna?

Hannah: May be so, men det förklarar inte vad som är frånstötande...? :s

Har nu varit och sett "köp mjölk, skriv bok"(jävla priseless titel!), den nya showen med Anders Jansson och Johan Wester. Så sjukt bra! Hela konseptet var mest att analysera vardagen och livet och whatnot. stress, framtiden, dåtiden och allt däremellan. Rubriken kommer givetvis därifrån och dessutom följande random citat:
"-jag vill köpa en get, sa Lennart."
"och på läktarn sitter ritva, hon har två råttor. hon gillar dem mer än harry potter!"
"jag har ritat en skrynklig apa med rosett!"
De drog även nästan ett blindskämt! Jag skulle göra stick salute på det och se vad som hände, men det failade eftersom någon tog tag i min hand och jag trodde det vara sara som blev sur för att jag var så konstig...men det var mamma som ville encouragea mig. hur fail!:( mina två sekunder av fame, liksom! goooneee.:( men nog klagat! fast nej, för nu skulle jag ju prata om melodifestivalen och det var väl själva fan vad dåligt det var idag! alla låtar var bara kaaaoooosdååååliiiigaaaa! holy shit alltså. Sara undrade mycket fint "är han släkt med astrid?" (vilken tävlande detta gällde borde ni själva förstå) och nej, alltså, det enda som var riktigt bra var den där tredje chansen. där var nästan alla låtar ybernostalgi! uno & irma liksom! "och folk på trotoaren, ja de har alla svaren" eller hur fan den går. och Saras älskade boomerang-låt! yay liksom. men ja, nu funderar jag på att snart gå och lägga mig för det lär vara hälsosamt för mig känner jag...ska bara ge er ett matteläraren slår till...igen!

elev: alltså Johan, visst är jag inte hjärndöd?
johan: jag har ingen aning! Men du är nog minst hjärndöd här, ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0