I once thought I really knew myself

tisdagsmorgon och jag har drömt så sjuka drömmar att jag fortfarande är lite förvirrad över att verkligheten är så normal. Men jag hade ett skrattanfall i en av dem som nästan kändes i magen när jag vaknade. awesome.:D men vet ni? jag har prov på torsdag. i övermorgon. vilket jag inte ens kom ihåg. jag har också en sånggrej nästa vecka och ett matteprov. vet ni jag tror det får bli plugga av ikväll. ehehe. mvg till emma redan. xD sen tror jag att jag hade en massa svenska till idag också? vi ska ha prov på en massa sidor. bra gjort emma jag älskar dig. inte. nej nu ska jag göra det där jag ska göra. alltså för tillfället plugga winnerbäck så jävla myckeeeet. godnatt och sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0