if you could only see the beast you made of me

florence welch förstår hur jag känner mig. eller jag vet inte vad det är, men känslan i det hon sjunger är helt överväldigande. lite som livet atm. ganska mycket så, faktiskt. massa intensivt. vi byter till Kelly Clarksson. för hon har ingen aning. bara lite. fast inte alls på samma sätt.:)

nog med det. idag är det fredag! newsflash. :D jag ska till skolan om ett tag och ha en massa onödiga lektioner. hm vänta hade vi någon engelskläxa? jag var liksom inte så fokuserad på den förra lektionen eftersom jag bara störde mig på läraren. hmmm...ah who knows?:) jag lärde mig iallafall pq-formeln igår. jag har gjort det till en grej att lära mig två månaders matte på tio minuter. jag vet inte riktigt hur genomtänkt den planen är, egentligen...ah whatever. xD men ja, jag ska vara glad idag. varannandagslycka liksom. detta är min plan. planen är att först bli hög utav helvete (kul om någon tar detta på allvar btw) och sedan äta mig ännu mer hög. this is my plan, bitches. typ. men nu är planen att gå, så hejdå eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0