nu blev det dålig stämning i mitt huvud...

rubrike har, ifall ni undrar, ingen vidare anledning. Det är något Viktor sa för ett tag sen och i min bok sa de just "varför blir det alltid taskig stämning?" så eh, ja. så hände det med den.

jag är hungrig. det är jag jämt. jag är hungrig hela tiden. vad är det för fel på mig? jag bara äter och tänker på mat. jag brukade inte ens gilla mat! jag förstår inte riktigt.:s men jaja, fredag och jag ska snart åka och träffa min älskade favoritrektor. ...inte. wihooo! men usch, ge mig bara mat och gör mig glad idag prettyplease. jag sätter allt mitt hopp till att denna dag blir awesome. vetefan vad jag nu ska hitta på, ideas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0