vad skulle dina skridskor göra i mitt rum?

igårkväll hade jag svenska-ungdomsfilmer-kväll med allrakärastesyster och Lisa. Vi började med hipp hipp hora, vilket nog var den sämsta eller nej näst sämsta förlåt kära film. vi lärde oss där vad man är intresserad av när man gillar en grabb (...inte...) och dömde ut alla filmens karaktärer. Dock innehöll filmen kvällens absolut enda cutieboy enligt mig! "Jag vet inte varför jag sa saft!" säger jag bara...

Sen gick vi vidare till Linas kvällsbok vilken visade sig innehålla en pojke med lockigt hår vilket tydligen är väldigt spännande. Men alla pratade charmigt som fan vilket jag inte hade väntat mig. Carro var ungefär lika söt som i boken, fast inte riktigt för det går nog inte. Jag älskar henne. Men jag förstår inte grejen med ivar och hans lockiga freaking hår. Lisa försökte förklara för mig: "men hår är fint. man kan ta tag i hår och hålla fast!" well....okay then...

Sen till film # 3: fucking åmål! bästa filmen någonsin alltså. eller dialogerna i filmen är bäst. obetalbara citat i nästan varje scen. Denna film stärkte min uppfattning om att grabbar är disgusting och tjejer är söta. Nu menar jag elin och inte agnes. hon är inte speciellt söt. för hon pratar inte charmigt!:(:( det gör alla andra. så sötaa! jag vill flytta upp dit någonstans där de pratar så fint...

sen avslutade vi kvällen med rosa the movie. Varför? vi vet inte. det är hur som helst ingen bra film kom vi fram till, för folket hade lättare issues och alla ljög och var jobbiga! me is hating them. nej nu kom jag på vad jag glömde säga om första filmen: björn kjellman!!! detta är viktigt. men hur som helst, så ljög jag innan för vi hann se lite vampires suck också innan jag gick och la mig. Då dök också Benjamin upp sådär mitt i natten och kommenterade filmen med "vilken kort lektion!". För det är ju det som är viktigt...jaaaa...

sammanfattningsvis så är grabbar i regel motbjudande (newsflash) och ungdomsfilmer "gör en väl tveksam till det mesta". Och folk spyr väldigt mycket. fint. ;) jaja, nu ska jag väl göra nåt av den här dagen...fast den har typ redan gått...


Kommentarer
Postat av: Anonym

och vad tyckte du om soundtracket till fucking åmål? ;)

2012-02-22 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0