vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden

Nejmen det är ju fettisdag och därför tänkte jag typ skriva. det var overkill, säger hannah. fast inte om inlägget. men det kunde ha varit. Men ja idag har jag varit hos jolanta, allmänt trevligt och sånt shit. har också pratat massamycket med Hannah och sett flickan som lekte med elden. allmänt ångestskapande historia. indeed. jag har glömt skicka dikt idag. jag brukar glömma det. bra emma. jag skrev 3 idag. alla var dåliga. bra igen emma...ja verkligen. men kitcat är gott. och cola. och nu ska jag skriva citat.

jag: jag ska nog läsa boken för att se hur hon är portretterad.
sara: va? är hon prostituerad?

grabb i filmen: om han skulle vilja mörda någon hade han fått ringa färdtjänst!

jag hade ett till, men det har jag glömt. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0