we fell in love in a hopeless place

igår spelade jag gitarr i nästan tio minuter bara sådär. mitt i natten. det var awesome. Sen växlade jag mellan eufori och oro tills jag somnade. förvirrande: yeah. always.

Idag har jag varit på stan och köpt vantar och druckit päronsoda och allt är ganska fint fast lite typ bitterdjuvt jag vet inte. haha jag borde lära mig att vara glad. det är nog svårare än att vara ledsen. förvirrande igen känner jag. men, jag borde egentligen vara ledsen för efter eufori kommer bakslag. fast nä! jag ska vara hoppfull, fuck yes, och så ska jag lyssna på fin musik och så ska jag sjunga och så ska jag vara glad. jag gillar nemligen att vara glad! Jag gillar också att ha rihanna-rubriker, bara för att jag typ kan. sen så gillar jag också att lyssna på 24. därför gör jag detta hela tiden. jag vill lära mig spela sådär! jag älskar fingerpicking massa. och denna låten! som sagt alltså. xD fan! smält aldrig lintchoklad! fyllningen klarar ju ingenting. jävla tandborstladdare som står för nära! älska när man sjunger en låt och helt plötsligt inser att den går att koppla. yay.;) nu blev sången mycket finare. jag har saknat massa gammal musik! det här kanske inte var så överdrivet intressant eller så. min dator är smutsig. chokladen flög överallt så det är inte så konstigt. choklad ska inte rinna! hur är den fyllingen ens tänkt att vara? jag menare...när den har varit i kylen är den massa hård, men sen blir den krämig och nu var den som vatten ungefär. sådär mycket ska inte saker förändras. makes no sense.:s nej nu ska jag sjunga melissaaa. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0