wishing to be undeep is too deep, isn´t it?

ja, idag så började vi med en fansy föreläsning om örat. Mycket spännande. ...eller nåt. sen så var det engelska och lunch där vi lärde oss ett nytt ord nemligen inbestämd. vad det betyder? ingen vet...ingen...

mer engelska och sen klipte jag mitt hår efter att ha låtit min kära käpp Bianka umgås med Viktor. inte på det vanliga sättet (=slå) utan de förde faktiskt en dialog! jag tyckte liksom att om han ska stampa i golvet ska hon väl svara med att också slå i golvet. väldigt produktivt samtal. xD men ja, hårklippning vilket blev helt okay och sen fikade jag och mor. kall äppelpaj med grädde istället för vaniljsås på ett fik som luktade pizza. score, liksom!;) nu är det fredag och jag ska försöka göra det bästa av situationen. yay and stuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0