it´s so easy when you know how it´s done

Det är så lätt att få en glad och så lätt att få en ledsen. Man kan börja en dag helt okay, sen bli euforisk och sen bli ledsen. det är så få ord som krävs egentligen.

Nog djupsinnigt yrande nu dock. fin mening. :s idag har jag sjungit britney spears. jag, liksom. helt seriöst också.:o sen jobbade vi med historian och sen engelska där vi kom fram till att allt jag vet om socialen är att det inte finns någon husruta och att det inte går att göra ordvitsar om mina facebookstatusar. spännande värre. älska att ha olika vi:n i samma mening! fuck yes!:) sen lunch och övertråkig håla och övertråkig spanska och sitta här, typ. transportsträckaaa. är det något fel på mig om jag älskar att gå i skolan och hatar att vara hemma? must be.;) liksom, det är d-dag på onsdag och jag tänker: nooooo! ;) jaja, gå ska jag göra nu. soooovaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0