skrämmande trött

Hejhej!
Så, denna dag började som alltid med frukosttalk där allt för mycket tid spenderades på Onnas freaking mikro. jag vet inte varför riktigt.;) det brukar sluta så. Men sen blidde det skola och kuhi och matte och whatnot. På matten bestämde jag mig för att räkna ut alla mina vänners summor med sifferalfabetet. Jag kom fram till att jag gillar 46:or (Agnes, Hannah och Vera), att vissa har samma siffra (de föregående, Signe & tora(54) och Erik & liv(43) och att ingen ens kom i närheten av Viktor (freaking 95). detta diskuterades också under lunchen, då vi också pratade om facebook-stalking och vad det nu var mer.

Sen hade jag svenska och ehl och inså. meeen först fick jag cola av Signe och hon gav mig även ett skrattanfall som hette duga. Tyvärr kan jag inte berätta vad det handlade om, eftersom det kan uppfattas kränkande och allt vad det heter.;) hade sedan gitarr och sång där jag blev oförklarligt övertrött vilket jag fortfarande är. kan knappt sitta upp, goddammit. sooovaaaaa. :( jag ska ju kunna sitta uppe massa länge idag och så orkar jag inte! faaiil. ja för ledig är jag imorgon. mycket awesome.:) jaja, godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0