there´s no salvasion for me now, no space among the clouds

hejhej!
så, detta inlägg kommer vara i två delar. först kommer den intressanta (kan diskuteras i och för sig) delen om min dag och kul saker. here goes:
jag hade först som jag sa frukosttalk och sen historia vilken varken var intressant eller kul. mellan historian och matten fördes trevliga samtal och så även på lunchen vilken jag spenderade med Viktor, Aron och Agnes. och Vera och Cole först men de lämnade oss massa osermoniöst vilket kanske var bra för Agnes var konstig och jag var helt från vettet. De andra två var mest confussled förutom när jag hotade dem. det hände dock en del.;)

Sen hade jag kulturhistoria under vilken jag var helt orkeslös och till slut sa "nu tänker jag lägger ner huvudet här och lyssna på när de spelar flickan och kråkan och så tänker jag inte säga mer!". sen hade jag också gitarr (:() och sen pratade jag med några random människor (as in aldrig träffat) och senare Viktor om typ mjölk och sneakyhet och döva. jag introduserade honom för min enda intressanta tanke typ någonsin, den om döva tecknar åt msig själva. det är spännande. men sen blev vi avbrutna och jag sjöng lite adele på sången, åkte hem, hade drama. vilket smidigt leder oss till den andra delen. emodelen/analysdelen! fuck yes! here goes:

Så, nu för tiden är allt mög men det var ingen nyhet. jag är för trött för att skriva fint men i skolan är det typ som att jag har två lägen vilka är 1) må dåligt, lyssna fanatiskt, glömma det för jag mår så dåligt...you name it. 2) jag uppför mig som om jag har tagit nåt jävla preparat vilket också är som jag känner mig. typ onaturligt hög så jag skakar typ. och hemma, nej jag orkar fan inte ta tag i detta skitet så jag lyckas intala mig att det inte ens har med mig att göra men news, det har det. jag orkar inte. något måste förändras och nu gjorde ju nåt det, såklart ska jag inte skriva om det hej respekt och sånt shit, men alltså fuck this goddamn shit! "du verkar ju må fint" åhmen just det precis verkligen. jomen jag låter himla glad rätt ofta faktiskt, wiho typ, men alltså jag orkar inte att detta hänger på mig att jag måste göra något men man kan inte stoppa fingrarna i halsen och spy upp preparat som inte finns detta är på riktigt fuck jag vill inte tillbaka imorgon jag orkar inte känna mer godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emsi det är ju ett preparat! Det är den starkaste drogen i världen, den kallas även oxytocin... Har orsakat flest dödsfall, krig och galenskap någonsin. Speciellt i kombo med norepinefrin, dopamin seratonin... Orsakar humörsvägningar/känslostormar/beroende/frossa/besatthet/osv... Oxytocin skapas naturligt i hjärnan, när man tycker om någon, eller snarare det är det som gör att man tycker om någon. Kan hålla ett längre föredrag om det senare. Vill du balansera så du inte får extrema svägningar när koncentrationen försvinner så skapas det även vid kroppsberöring (massage ex) och choklad.

2012-01-11 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0